Cześć!

Witam Cię na moim blogu. Na pewno, jesteś trochę ciekawy jak wygląda moja biografia w Star Stable, jak i w realu. Gotowy? Zaczynajmy! W Star Stable Online zaczęłam grać, już od Października 2015 roku. Obecnie, znajduję się na serwerze Rainbow River (Tęcza). Można znaleźć mnie pod nickiem Laila Monsterroad. Moja postać obecnie posiada 19 poziom. Moją ulubioną czynnością w Star Stable jest robienie zdjęć. Jest to to moje hobby w realu, i w świecie komputerowym. Dlatego, posiadam instagrama! Nie mam lustrzanki, tylko gó****** aparat, który do niczego się nie nadaje. :) Dlatego zdjęcia są robione telefonem. Skoro, już jesteśmy w tematyce zdjęć to przejdę do reala. W realistycznym świecie nazywam się Klaudia.Należy też wspomnieć, że jeżdżę konno. Mam wiele (bardzo dziwnych) ksywek. Do blogowania, namówiła mnie moja przyjaciółka Gabrysia (Gabrielle Westgren). Polecam zajrzeć na jej bloga. Dalej jestem tępą kurą, która nic nie rozumie ale chyba mi kiedyyś przejdzie. W moim domu posiadam jedno zwierzę- psa Yorka. Kocham ją bardzo mocno (kochu,kochu). Jak mnie trochę bliżej poznaliście to założę się, że macie pytanie-co będzie pojawiać się na blogu? Ogólnie, będę umieszczać wpisy z mojego wirtualnego życia oraz opowiadania. To na tyle (nie wiem co mam jeszcze napisać xD).                                                                                                                                                        Do zobaczenia!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty