Valentine`s Day

                              Że Cię kocham-dobrze wiesz. Daj mi kosza,jeśli chcesz!
Cześć! Dzisiaj, wyczekiwane przez (prawie) wszystkich święto. Powitajmy ogromnymi oklaskami Walentynki! Dzień serduszek, pocałunków, róż. Nie zabrakło też wyprzedaży w sklepach. xD Szczerze mówiąc, nie lubię Walentynek. Może dlatego, że nie mam ich z kim spędzać? Kto wie..
W tym roku, zespół Star Stable nie dodał jeszcze żadnych Questów, sklepików właśnie z tej okazji.
Mam nadzieję, że jutro dodadzą coś, właśnie w kontekście Walentynek. Jeżeli nie, to mój pech  Walentynek zostanie przeniesiony do gry. Ech. Nie będę się tutaj rozżalać. Pomimo, że w realistycznym świecie nienawidzę Walentynek-to w Star Stable moje ulubione święto. Koniec mojej opowieści. Dzisiaj na tacy, serwuję wyprawę po krainie Amora!
                                         Walentynki są raz w roku,
                                        pełne szczęścia i uroku,
                                         a Ty stale bądź radosny
                                         i promienny jak dzień wiosny.







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty